پرسپولیس زلزله

بيوگرافي اميرحسين فشنگ چي به همراه مصاحبه
 

بیوگرافی امیر حسین فشنگچی:

امیر حسین فشنگچی متولد ۱۷ دی ۱۳۶۵ بازیکن جوان و آینده دار فوتبال ایران می باشد که در حال حاضر در باشگاه 'پرسپولیس' بازی میکند. وی در ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ با امضای قرارداد دو ساله به عضویت پرسپولیس درآمد.


 

مصاحبه با امیر حسین فشنگچی:

چندتا خواهر برادرین؟

2تا برادر دارم و خواهر هم ندارم


فرزند چندم خانواده ای؟
فرزند آخر هستم

 

اسم برادراتون؟

علی و پوریا


اصالتا کجايي هستي؟
تهراني

چرا اسمتو گذاشتن اميرحسين؟
چون اسم امير رو پدر و مادرم دوست داشتن و من روز تولد امام حسين دنيا اومدم
اسممو گذاشتن اميرحسين

کي اسمتو انتخاب کرد؟
پدرم

ميزان تحصيلات؟
دانشجوي رشته مهندسي نساجي که به خاطر سربازي انصراف داده بودم ولي امسال
انشااله ادامه ميدم

رشته دوران دبيرستانت؟
رياضي و فيزيک

قد و وزنت؟
 قدم 175 و وزنم 72 کيلو هست

خانوادت طرفدار چه تيمي هستن؟
همگي پرسپوليسي هستيم

الان کجاي تهران زندگي ميکني؟
 تهران ويلا

 

دوست دختر داری؟

نه بابا

نامزد چی؟

نه والله


فوتبالو از کجا شروع کردي؟
از پايه هاي پرسپوليس

اولين مربيت؟
 مرحوم مجيد سبزي

قبل از اومدنت به پرسپوليس گفتي ميرم استقلال چون تيم مورد علاقم هست چي شد اومدي پرسپوليس؟

 نه!!من اصلا همچين چيزي نگفتم!من اصلا درمورد تيم استقلال مصاحبه نکردم

 

علایق:
ميوه مورد علاقتون؟
 کيوي

غذاي مورد علاقه؟
 ته چين مرغ

گل مورد علاقه؟
 گل رز

اسم دختر و پسر مورد علاقه؟
دختر سارينا و پسر هم سينا دوست دارم

خواننده مورد علاقه؟
 رضا صادقي

آهنگ مورد علاقه؟
همه آهنگاي رضا صادقي رو دوست دارم

تيپ مورد علاقت؟

 اسپورت


بازيگر مورد علاقه؟
از بين آقايون محمدرضا فروتن و از بين خانم ها نيکي کريمي

بازيکن ايراني و خارجي مورد علاقه؟
 ايراني علي کريمي و خارجي کريس رونالدو

کارتون مورد علاقه بچگي؟
 پسر شجاع

درس مورد علاقه؟
 شيمي

چه مارکي ميپوشي؟
 D&G

با کدوم بازيکن صميمي هستی؟

 محمد پروين


ترین ها:

پولدارترين بازيکن؟
 کريم باقري

زن ذليل ترين بازيکن؟
 عليرضا محمد

لارژ ترين بازيکن؟
 محمد پروين

خوشگلترين؟
 عليرضا حقيقي

خوش تيپ ترين؟
محمد پروين

بهترين شعاري که هوادارا بهت دادن چي بوده؟

فشنگچي رونالدو

 

تک کلمه ای ها:
علي دايي: مارک فوتبال ايران
 کريم باقري: با اخلاق
 عابدزاده: عقاب آسيا
پرسپوليس: تيم رويايي
دنیزلی: مربي جهاني
محمد نوري: کامپيوتر پرسپوليس
مدل مو: کوتاه
شيث رضايي: محبوب هوادارا
ن
نيکبخت: حيف قدر خودشو ندونست
استقلال: رقيب
استيل آذين: سمنان
برنامه نود: حاشيه

عادل فردوسي پور: کنجکاو

 

آخرین سوال:

نظرت درباره ورود خانما به استاديوم چيه؟

به نظر من خيلي خوبه بيان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: